Bruuns Bøger Logo Bruuns Bøger
860,86 kr.
6
Subtotal: 860,86 kr.
Dear Prudence
1 × 100,62 kr.
Tag det som en viking
1 × 139,62 kr.
The Book Thief
1 × 85,95 kr.
The Summer Fair
1 × 68,76 kr.
Burn After Writing
1 × 105,95 kr.
H.A. Brorson
1 × 359,96 kr.
Subtotal: 860,86 kr.
Leveringstid: Nyt oplag er under forberedelse

Strategisk kommunikation i en ustyrlig tid

I dag skal organisationer og virksomheder være parat til konstant dialog med omgivelserne på de tidspunkter og gennem de kanaler, som deres interessenter ønsker. De skal på én gang tænke langsigtet og evne løbende at tilpasse sig. Det kræver, at man arbejder strategisk med kommunikation.

Denne bog klæder dig på til at arbejde professionelt med strategisk kommunikation inden for fem kerneområder i organisationen: interessenter, brandopbygning, emnehåndtering, forandringsprocesser og videndeling. Bogen giver dig teoretisk indsigt såvel som konkrete redskaber til, hvordan du som kommunikatør kan sikre dig, at din organisation er i harmoni med omgivelserne.
Bogen henvender sig til praktikeren såvel som til den studerende på DMJX-, akademi- og diplomuddannelserne i kommunikation, hvor bogen kan bruges som grundbog. Foruden adskillige redskaber og modeller er bogen suppleret med en række videoer, hvor garvede kommunikatører fortæller, hvordan de i praksis arbejder med bogens emner.

 

 

277,44 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Marianne Leth Jørnø og Karin Sloth
Varenummer: 9788759329092
Sidetal: 214
Sprog: dan
Format: Paperback

I dag skal organisationer og virksomheder være parat til konstant dialog med omgivelserne på de tidspunkter og gennem de kanaler, som deres interessenter ønsker. De skal på én gang tænke langsigtet og evne løbende at tilpasse sig. Det kræver, at man arbejder strategisk med kommunikation.

Denne bog klæder dig på til at arbejde professionelt med strategisk kommunikation inden for fem kerneområder i organisationen: interessenter, brandopbygning, emnehåndtering, forandringsprocesser og videndeling. Bogen giver dig teoretisk indsigt såvel som konkrete redskaber til, hvordan du som kommunikatør kan sikre dig, at din organisation er i harmoni med omgivelserne.
Bogen henvender sig til praktikeren såvel som til den studerende på DMJX-, akademi- og diplomuddannelserne i kommunikation, hvor bogen kan bruges som grundbog. Foruden adskillige redskaber og modeller er bogen suppleret med en række videoer, hvor garvede kommunikatører fortæller, hvordan de i praksis arbejder med bogens emner.

 

 

Strategisk kommunikation i en ustyrlig tid

Forfatter: Marianne Leth Jørnø og Karin Sloth
SKU: 9788759329092

277,44 kr.

Leveringstid: Nyt oplag er under forberedelse
Format: Paperback
Sprog: dan
Sidetal: 214

I dag skal organisationer og virksomheder være parat til konstant dialog med omgivelserne på de tidspunkter og gennem de kanaler, som deres interessenter ønsker. De skal på én gang tænke langsigtet og evne løbende at tilpasse sig. Det kræver, at man arbejder strategisk med kommunikation.

Denne bog klæder dig på til at arbejde professionelt med strategisk kommunikation inden for fem kerneområder i organisationen: interessenter, brandopbygning, emnehåndtering, forandringsprocesser og videndeling. Bogen giver dig teoretisk indsigt såvel som konkrete redskaber til, hvordan du som kommunikatør kan sikre dig, at din organisation er i harmoni med omgivelserne.
Bogen henvender sig til praktikeren såvel som til den studerende på DMJX-, akademi- og diplomuddannelserne i kommunikation, hvor bogen kan bruges som grundbog. Foruden adskillige redskaber og modeller er bogen suppleret med en række videoer, hvor garvede kommunikatører fortæller, hvordan de i praksis arbejder med bogens emner.