Leveringstid: Under forberedelse – udkommer uge 33

Strategisk kommunikation i praksis

Nye krav til troværdighed, tempo, tydelighed m.m. har forandret kommunikationsarbejdet, og hvad skal der egentlig til, når kommunikation foregår hele tiden, med alle stakeholders, og når alle med en smartphone er sin egen kanal?

Strategisk kommunikation i praksis giver viden og værktøjer til, hvordan du skaber værdi som professionel kommunikatør i en forandret verden. I bogen får du overblik over den vigtigste teori, indblik i konkrete cases og inspiration fra verdens førende forskere på kommunikationsfeltet. Læs f.eks. om udfordringerne med at skabe tillid og god kontakt med alle stakeholders, om intern kommunikation, krisekommunikation og facilitering af forandringer.   
 Bogens cases kommer fra den globale logistikvirksomhed A. P. Møller – Mærsks kommunikative maskinrum. Hvad gjorde Mærsk f.eks., da klimaet kaldte på et nyt samfundsansvar, eller da invasionen i Ukraine skabte en helt ny virkelighed?  
 Bogen stiller skarpt på viden, evner og personlige egenskaber hos den professionelle kommunikatør, der skal mestre de mange roller fra producent til facilitator, træner og producer.   
 Strategisk kommunikation i praksis er til den kommunikationsstuderende og den nysgerrige kommunikatør, der gerne vil blive klogere på teori og praksis og have helt konkrete værktøjer til hverdagen.

 

 

 

334,08 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Anne Katrine Lund og Mette Refshauge
Varenummer: 9788759342404
Sidetal: 339
Sprog: dan
Format: Hæftet
Kategorier: ,

Nye krav til troværdighed, tempo, tydelighed m.m. har forandret kommunikationsarbejdet, og hvad skal der egentlig til, når kommunikation foregår hele tiden, med alle stakeholders, og når alle med en smartphone er sin egen kanal?

Strategisk kommunikation i praksis giver viden og værktøjer til, hvordan du skaber værdi som professionel kommunikatør i en forandret verden. I bogen får du overblik over den vigtigste teori, indblik i konkrete cases og inspiration fra verdens førende forskere på kommunikationsfeltet. Læs f.eks. om udfordringerne med at skabe tillid og god kontakt med alle stakeholders, om intern kommunikation, krisekommunikation og facilitering af forandringer.   
 Bogens cases kommer fra den globale logistikvirksomhed A. P. Møller – Mærsks kommunikative maskinrum. Hvad gjorde Mærsk f.eks., da klimaet kaldte på et nyt samfundsansvar, eller da invasionen i Ukraine skabte en helt ny virkelighed?  
 Bogen stiller skarpt på viden, evner og personlige egenskaber hos den professionelle kommunikatør, der skal mestre de mange roller fra producent til facilitator, træner og producer.   
 Strategisk kommunikation i praksis er til den kommunikationsstuderende og den nysgerrige kommunikatør, der gerne vil blive klogere på teori og praksis og have helt konkrete værktøjer til hverdagen.

 

 

 

Vægt 702 g
Størrelse 23 × 172 × 238 mm
Forlag

Samfundslitteratur

Udgivelsesdato

Forfatter

Strategisk kommunikation i praksis

Forfatter: Anne Katrine Lund og Mette Refshauge
SKU: 9788759342404

334,08 kr.

Leveringstid: Under forberedelse – udkommer uge 33
Kategorier: ,
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 339

Nye krav til troværdighed, tempo, tydelighed m.m. har forandret kommunikationsarbejdet, og hvad skal der egentlig til, når kommunikation foregår hele tiden, med alle stakeholders, og når alle med en smartphone er sin egen kanal?

Strategisk kommunikation i praksis giver viden og værktøjer til, hvordan du skaber værdi som professionel kommunikatør i en forandret verden. I bogen får du overblik over den vigtigste teori, indblik i konkrete cases og inspiration fra verdens førende forskere på kommunikationsfeltet. Læs f.eks. om udfordringerne med at skabe tillid og god kontakt med alle stakeholders, om intern kommunikation, krisekommunikation og facilitering af forandringer.   
 Bogens cases kommer fra den globale logistikvirksomhed A. P. Møller – Mærsks kommunikative maskinrum. Hvad gjorde Mærsk f.eks., da klimaet kaldte på et nyt samfundsansvar, eller da invasionen i Ukraine skabte en helt ny virkelighed?  
 Bogen stiller skarpt på viden, evner og personlige egenskaber hos den professionelle kommunikatør, der skal mestre de mange roller fra producent til facilitator, træner og producer.   
 Strategisk kommunikation i praksis er til den kommunikationsstuderende og den nysgerrige kommunikatør, der gerne vil blive klogere på teori og praksis og have helt konkrete værktøjer til hverdagen.

 

 

 

Vægt 702 g
Størrelse 23 × 172 × 238 mm
Forlag

Samfundslitteratur

Udgivelsesdato

Forfatter