Bruuns Bøger Logo Bruuns Bøger
0,00 kr.
0
Subtotal: 0,00 kr.
Ingen produkter i kurven
Leveringstid: 3-5 Hverdage

Styrk dit brand – Skriv en bog

STYRK DIT BRAND – SKRIV EN BOG er en guide til at skrive, udgive og brande dig og din virksomhed med en fagbog, når du aldrig har prøvet det før.

Bogen er en hjælp til dig, som har en viden, du gerne vil formidle til din målgruppe; til dig, der gerne vil brande dig som en autoritet på dit fagområde; dig, som er velskrivende, men som ikke nødvendigvis har populær eller professionel formidling som din kernekompetence.

Trin for trin får du beskrevet processen fra første brainstorm over skrivning og revision til udgivelse, markedsføring og PR.

 

 

 

179,96 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Jesper Handberg Nielsen
Varenummer: 9788797498309
Sidetal: 144
Sprog: dan
Format: Hæftet
Kategorier: ,

STYRK DIT BRAND – SKRIV EN BOG er en guide til at skrive, udgive og brande dig og din virksomhed med en fagbog, når du aldrig har prøvet det før.

Bogen er en hjælp til dig, som har en viden, du gerne vil formidle til din målgruppe; til dig, der gerne vil brande dig som en autoritet på dit fagområde; dig, som er velskrivende, men som ikke nødvendigvis har populær eller professionel formidling som din kernekompetence.

Trin for trin får du beskrevet processen fra første brainstorm over skrivning og revision til udgivelse, markedsføring og PR.

 

 

 

Vægt 327 g
Størrelse 15 × 174 × 244 mm
Forlag

Skrivekompagniet

Udgivelsesdato

Forfatter

Styrk dit brand – Skriv en bog

Forfatter: Jesper Handberg Nielsen
SKU: 9788797498309

179,96 kr.

Leveringstid: 3-5 Hverdage
Kategorier: ,
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 144

STYRK DIT BRAND – SKRIV EN BOG er en guide til at skrive, udgive og brande dig og din virksomhed med en fagbog, når du aldrig har prøvet det før.

Bogen er en hjælp til dig, som har en viden, du gerne vil formidle til din målgruppe; til dig, der gerne vil brande dig som en autoritet på dit fagområde; dig, som er velskrivende, men som ikke nødvendigvis har populær eller professionel formidling som din kernekompetence.

Trin for trin får du beskrevet processen fra første brainstorm over skrivning og revision til udgivelse, markedsføring og PR.

 

 

 

Vægt 327 g
Størrelse 15 × 174 × 244 mm
Forlag

Skrivekompagniet

Udgivelsesdato

Forfatter