Leveringstid: POD 3-8 dages lev. tid

Tak for hjælpen!

‘TAK FOR HJÆLPEN’, er den respons, som kunden giver dig, når kunden har fået god hjælp, og når kunden føler sig godt behandlet.

Denne bog er en praktisk håndbog til dig, som arbejder med service. Bogen giver dig konkrete råd og anvisning på, hvordan du skaber gode kundedialoger og kundekontakt, uanset om du arbejder med kunder eller borgere.
Der sættes fokus på den aktuelle situation, hvor du enten er i telefonisk kontakt med kunden, eller hvor du står ansigt til ansigt med kunden. Bogen er derfor relevant for dig som f.eks. arbejder i et kundecenter, i borgerservice, er ejendoms- mægler, kørende tekniker, IT-supporter, eller blot møder kunder i andre sammenhænge.

Brian Vang, som er forfatter til denne bog, har lyttet til tusindvis af kundedialoger i både den private og offentlige sektor. Han deler i bogen sine erfaringer i forhold til hvad der skaber henholdsvis gode og knapt så gode kundedialoger.

 

 

 

167,96 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Brian Vang
Varenummer: 9788740469653
Sidetal: 118
Sprog: dan
Format: Paperback
Kategorier:

‘TAK FOR HJÆLPEN’, er den respons, som kunden giver dig, når kunden har fået god hjælp, og når kunden føler sig godt behandlet.

Denne bog er en praktisk håndbog til dig, som arbejder med service. Bogen giver dig konkrete råd og anvisning på, hvordan du skaber gode kundedialoger og kundekontakt, uanset om du arbejder med kunder eller borgere.
Der sættes fokus på den aktuelle situation, hvor du enten er i telefonisk kontakt med kunden, eller hvor du står ansigt til ansigt med kunden. Bogen er derfor relevant for dig som f.eks. arbejder i et kundecenter, i borgerservice, er ejendoms- mægler, kørende tekniker, IT-supporter, eller blot møder kunder i andre sammenhænge.

Brian Vang, som er forfatter til denne bog, har lyttet til tusindvis af kundedialoger i både den private og offentlige sektor. Han deler i bogen sine erfaringer i forhold til hvad der skaber henholdsvis gode og knapt så gode kundedialoger.

 

 

 

Vægt 400 g
Størrelse 18 × 200 × 320 mm
Forlag

Saxo Publish

Udgivelsesdato

Forfatter

Tak for hjælpen!

Forfatter: Brian Vang
SKU: 9788740469653

167,96 kr.

Leveringstid: POD 3-8 dages lev. tid
Kategorier:
Format: Paperback
Sprog: dan
Sidetal: 118

‘TAK FOR HJÆLPEN’, er den respons, som kunden giver dig, når kunden har fået god hjælp, og når kunden føler sig godt behandlet.

Denne bog er en praktisk håndbog til dig, som arbejder med service. Bogen giver dig konkrete råd og anvisning på, hvordan du skaber gode kundedialoger og kundekontakt, uanset om du arbejder med kunder eller borgere.
Der sættes fokus på den aktuelle situation, hvor du enten er i telefonisk kontakt med kunden, eller hvor du står ansigt til ansigt med kunden. Bogen er derfor relevant for dig som f.eks. arbejder i et kundecenter, i borgerservice, er ejendoms- mægler, kørende tekniker, IT-supporter, eller blot møder kunder i andre sammenhænge.

Brian Vang, som er forfatter til denne bog, har lyttet til tusindvis af kundedialoger i både den private og offentlige sektor. Han deler i bogen sine erfaringer i forhold til hvad der skaber henholdsvis gode og knapt så gode kundedialoger.

 

 

 

Vægt 400 g
Størrelse 18 × 200 × 320 mm
Forlag

Saxo Publish

Udgivelsesdato

Forfatter