Leveringstid: Kan leveres sidst i juni

Test dine ideer

Når vi skal føre nye ideer ud i livet, bliver vi ofte ramt af usikkerhed og frygt for fiasko. Men hvis du vænner dig til altid at teste dine ideer, minimerer du risikoen for, at det, du troede skulle blive genialt, falder til jorden.

Test dine ideer viser, hvordan du gør dine ideer skudsikre. Du lærer at anvende eksperimenter og at sætte dine undersøgelser i system, så det med at teste altid bare er noget, man gør i din virksomhed.

Bogens 44 enkle eksperimenter er værdifulde, fordi de reducerer risikoen og usikkerheden ved en idé og giver dig et bevis for, om dine hypoteser skal støttes eller afvises.

 

 

311,96 kr.

På lager: På lager

Forfatter: David J. Bland;Alexander Osterwalder
Varenummer: 9788702296921
Sidetal: 368
Sprog: dan
Format: Hæftet

Når vi skal føre nye ideer ud i livet, bliver vi ofte ramt af usikkerhed og frygt for fiasko. Men hvis du vænner dig til altid at teste dine ideer, minimerer du risikoen for, at det, du troede skulle blive genialt, falder til jorden.

Test dine ideer viser, hvordan du gør dine ideer skudsikre. Du lærer at anvende eksperimenter og at sætte dine undersøgelser i system, så det med at teste altid bare er noget, man gør i din virksomhed.

Bogens 44 enkle eksperimenter er værdifulde, fordi de reducerer risikoen og usikkerheden ved en idé og giver dig et bevis for, om dine hypoteser skal støttes eller afvises.

 

 

Vægt1042 g
Størrelse28 × 191 × 240 mm
Forlag

Gyldendal Business

Udgivelsesdato

Originaltitel

Forfatter

Test dine ideer

Forfatter: David J. Bland;Alexander Osterwalder
SKU: 9788702296921

311,96 kr.

Leveringstid: Kan leveres sidst i juni
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 368

Når vi skal føre nye ideer ud i livet, bliver vi ofte ramt af usikkerhed og frygt for fiasko. Men hvis du vænner dig til altid at teste dine ideer, minimerer du risikoen for, at det, du troede skulle blive genialt, falder til jorden.

Test dine ideer viser, hvordan du gør dine ideer skudsikre. Du lærer at anvende eksperimenter og at sætte dine undersøgelser i system, så det med at teste altid bare er noget, man gør i din virksomhed.

Bogens 44 enkle eksperimenter er værdifulde, fordi de reducerer risikoen og usikkerheden ved en idé og giver dig et bevis for, om dine hypoteser skal støttes eller afvises.

 

 

Vægt1042 g
Størrelse28 × 191 × 240 mm
Forlag

Gyldendal Business

Udgivelsesdato

Originaltitel

Forfatter