Leveringstid: BOOKBOX levering på lager 6-7 dage

KUNDEBLIND

Kunderne er vigtigst. Sådan siger alle topledere, men det er overraskende få, der får kundeloyalitet integreret i styringen af forretningen. På trods af at både almindelig logik og talrige undersøgelser viser, at høj kundeloyalitet giver højere vækst og indtjening. På trods af at det er langt mere lønsomt at fastholde eksisterende kunder end at jagte nye, og at begejstrede kunder af sig selv hverver flere. Hvad er årsagen til dette paradoks, der leder virksomheder ind i en negativ spiral, der ender med at koste dyrt på bundlinjen, og samtidig berøver både kunder og medarbejdere mening? Hvorfor går det så galt, og hvad kan der gøres ved det? Det giver KUNDEBLIND dig svaret på, og bogen beskriver samtidig en konkret og gennemprøvet metode, der anviser vejen til vækst gennem kundeloyalitet. Undervejs får du cases, der både afskrækker og inspirerer, samt indsigt i, hvilke barrierer din virksomhed skal overvinde. 

 

 

 

251,16 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Kent Bredahl
Varenummer: 9788797433607
Sidetal: 211
Sprog: dan
Format: Paperback

Kunderne er vigtigst. Sådan siger alle topledere, men det er overraskende få, der får kundeloyalitet integreret i styringen af forretningen. På trods af at både almindelig logik og talrige undersøgelser viser, at høj kundeloyalitet giver højere vækst og indtjening. På trods af at det er langt mere lønsomt at fastholde eksisterende kunder end at jagte nye, og at begejstrede kunder af sig selv hverver flere. Hvad er årsagen til dette paradoks, der leder virksomheder ind i en negativ spiral, der ender med at koste dyrt på bundlinjen, og samtidig berøver både kunder og medarbejdere mening? Hvorfor går det så galt, og hvad kan der gøres ved det? Det giver KUNDEBLIND dig svaret på, og bogen beskriver samtidig en konkret og gennemprøvet metode, der anviser vejen til vækst gennem kundeloyalitet. Undervejs får du cases, der både afskrækker og inspirerer, samt indsigt i, hvilke barrierer din virksomhed skal overvinde. 

 

 

 

Vægt 350 g
Størrelse 18 × 140 × 220 mm
Forlag

Kent Bredahl

Udgivelsesdato

Forfatter

KUNDEBLIND

Forfatter: Kent Bredahl
SKU: 9788797433607

251,16 kr.

Leveringstid: BOOKBOX levering på lager 6-7 dage
Format: Paperback
Sprog: dan
Sidetal: 211

Kunderne er vigtigst. Sådan siger alle topledere, men det er overraskende få, der får kundeloyalitet integreret i styringen af forretningen. På trods af at både almindelig logik og talrige undersøgelser viser, at høj kundeloyalitet giver højere vækst og indtjening. På trods af at det er langt mere lønsomt at fastholde eksisterende kunder end at jagte nye, og at begejstrede kunder af sig selv hverver flere. Hvad er årsagen til dette paradoks, der leder virksomheder ind i en negativ spiral, der ender med at koste dyrt på bundlinjen, og samtidig berøver både kunder og medarbejdere mening? Hvorfor går det så galt, og hvad kan der gøres ved det? Det giver KUNDEBLIND dig svaret på, og bogen beskriver samtidig en konkret og gennemprøvet metode, der anviser vejen til vækst gennem kundeloyalitet. Undervejs får du cases, der både afskrækker og inspirerer, samt indsigt i, hvilke barrierer din virksomhed skal overvinde. 

 

 

 

Vægt 350 g
Størrelse 18 × 140 × 220 mm
Forlag

Kent Bredahl

Udgivelsesdato

Forfatter