Leveringstid: 3-5 Hverdage

Mindful Customer Experience

Mange virksomheder har øget deres forståelse for, at gode kundeoplevelser er god forretning. Men de mangler inspiration til, hvordan man går fra forståelse til handling. Ikke mindst fordi den gode kundeoplevelse har forandret sig. Bogen Mindful Customer Experience åbner for en ny tilgang til kundeoplevelser, der virker!

Denne bog beskriver, hvad en mere bevidst kundeoplevelse er, og hvordan man skaber det fra strategiske overvejelser til praktisk implementering. For at levendegøre den bevidste kundeoplevelse indeholder bogen interviews med mere end 20 danske virksomheder, der fortæller om deres tilgang til kundeoplevelser. 
Bogen er en unik konstellation om tidens tanker og praktiske processer for at skabe kundeoplevelser, der er bevidste, nærværende og ikke mindst profitable. Den er skrevet til dig, der sidder med salgs-, marketing- og kundeansvar, men lige så relevant for dig, der er økonomiansvarlig og gerne vil se en bedre indtjening. 

 

 

251,10 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Katja Andersen
Varenummer: 9788793063006
Sidetal: 296
Sprog: dan
Format: Hæftet
Kategorier: ,

Mange virksomheder har øget deres forståelse for, at gode kundeoplevelser er god forretning. Men de mangler inspiration til, hvordan man går fra forståelse til handling. Ikke mindst fordi den gode kundeoplevelse har forandret sig. Bogen Mindful Customer Experience åbner for en ny tilgang til kundeoplevelser, der virker!

Denne bog beskriver, hvad en mere bevidst kundeoplevelse er, og hvordan man skaber det fra strategiske overvejelser til praktisk implementering. For at levendegøre den bevidste kundeoplevelse indeholder bogen interviews med mere end 20 danske virksomheder, der fortæller om deres tilgang til kundeoplevelser. 
Bogen er en unik konstellation om tidens tanker og praktiske processer for at skabe kundeoplevelser, der er bevidste, nærværende og ikke mindst profitable. Den er skrevet til dig, der sidder med salgs-, marketing- og kundeansvar, men lige så relevant for dig, der er økonomiansvarlig og gerne vil se en bedre indtjening. 

 

 

Vægt 640 g
Størrelse 21 × 155 × 230 mm
Forlag

Trykværket

Udgivelsesdato

Forfatter

Mindful Customer Experience

Forfatter: Katja Andersen
SKU: 9788793063006

251,10 kr.

Leveringstid: 3-5 Hverdage
Kategorier: ,
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 296

Mange virksomheder har øget deres forståelse for, at gode kundeoplevelser er god forretning. Men de mangler inspiration til, hvordan man går fra forståelse til handling. Ikke mindst fordi den gode kundeoplevelse har forandret sig. Bogen Mindful Customer Experience åbner for en ny tilgang til kundeoplevelser, der virker!

Denne bog beskriver, hvad en mere bevidst kundeoplevelse er, og hvordan man skaber det fra strategiske overvejelser til praktisk implementering. For at levendegøre den bevidste kundeoplevelse indeholder bogen interviews med mere end 20 danske virksomheder, der fortæller om deres tilgang til kundeoplevelser. 
Bogen er en unik konstellation om tidens tanker og praktiske processer for at skabe kundeoplevelser, der er bevidste, nærværende og ikke mindst profitable. Den er skrevet til dig, der sidder med salgs-, marketing- og kundeansvar, men lige så relevant for dig, der er økonomiansvarlig og gerne vil se en bedre indtjening. 

 

 

Vægt 640 g
Størrelse 21 × 155 × 230 mm
Forlag

Trykværket

Udgivelsesdato

Forfatter